۰
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۶
امام جمعه موقت دلگان:

تنها راه مقابله با زیاده خواهی های آمریکا مقاومت است/ مسئولان نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کنند

امام جمعه موقت دلگان گفت:تنها راه مقابله با زیاده خواهی ها و تحریم های آمریکا مقاومت و ایستادگی است.
تنها راه مقابله با زیاده خواهی های آمریکا مقاومت است/ مسئولان نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کنند
به گزارش صدای بلوچ،حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دلگان با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: علی رغم اینکه مقامات ژاپنی تا قبل از این دیدار مقامات ژاپنی تاکید داشتند که حامل پیامی از طرف رئیس جمهور آمریکا نیست اما«آبه» حاوی پیامی از ترامپ بود.

امام جمعه موقت دلگان ادامه داد: در همان ابتدای دیدار نخست وزیر ژاپن گفت که من حاوی پیامی از طرف رئیس جمهور آمریکا هستم که مقام معظم رهبری در جوابش فرمودند: من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی دانم و هیچ پاسخی هم به او ندارم و نخواهم داد.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند:ما با ساخت سلاح هسته ای مخالفیم و فتوای شرعی من حرام بودن آن است، اما این را بدانید که اگر ما قصد ساخت سلاح هسته ای را داشتیم آمریکا هیچ کاری نمی توانست بکند.

حجت الاسلام شیبک در ادامه با اشاره به تحریم ها که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی علیه مردم و کشور ما از طرف آمریکا و متحدانش وضع شده است، افزود: تنها راه مقابله با تحریک ها و زیاده خواهی های دشمنان و آمریکا، ایستادگی و مقاومت است.

امام جمعه موقت دلگان اضافه کرد: با تکیه به ظرفیت های داخلی کشور می توانیم به مقابله با مشکلات برویم و از سد تحریم ها عبور کنیم.

وی ادامه داد: قطعا یکی از راه های مبارزه با آمریکا و دشمنان قسم خورده ما، خدمت رسانی مسئولان به مردم و برطرف کردن مشکلات آنان است.

حجت الاسلام شیبک گفت: کمبود پزشک و کمبود تجهیزات پزشکی یکی از معضلات و مشکلاتی که این روزها مردم شهرستان دلگان با آن دست و پنجه نرم می کنند.

امام جمعه موقت دلگان خاطرنشان کرد: مسئولان نسبت به رفع معضلات و مشکلات اهالی این شهرستان اقدام کنند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 364
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما