۰
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۱۵
امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان:

هدف فتنه گران در سال ۸۸ ضربه به نظام اسلامی بود/ مردم و مسئولان با هوشیاری از فتنه جلوگیری کنند

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان گفت: هدف فتنه گران در سال ۸۸ ضربه زدن به نظام اسلامی بود.
هدف فتنه گران در سال ۸۸ ضربه به نظام اسلامی بود/ مردم و مسئولان با هوشیاری از فتنه جلوگیری کنند
مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ، با اشاره به سخنان تاریخی مقام معظم رهبری در ۲۹ خرداد سال ۸۸، بیان کرد: ایشان در خطبه های نماز جمعه این هفته به سران فتنه و افرادی که به خیابان ها آمده بودند، گفتند که آتش بیار معرکه دشمن نباشند.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان گفت: فتنه ۸۸ توسط دشمنان انقلاب اسلامی در خارج از کشور طرح ریزی و هدف آنها ضربه زدن به نظام اسلامی ما بوده است.

وی عنوان کرد: دشمنان با این اغتشاشات که فتنه گران در خیابان های کشورمان انجام دادند، کشور را به عقب بردند به طوری که بعد از این تحریم هایی را علیه ما انجام دادند.

مولوی مقدسیان افزود:دشمنان نظام اسلامی در چهل سال گذشته درصدد این بوده اند که به نظام اسلامی ضربه بزنند ولی با حضور مردم نقشه هایشان با شکست همراه بوده است.

وی تصریح کرد: قطعا دشمنان بیکار نخواهند بود و سعی خواهند کرد که با دسیسه و نیرنگ، همانطور که رهبر انقلاب هم فرموده اند فتنه دیگری را در سال ۹۸ برنامه ریزی و اجرا کنند.

مولوی مقدسیان گفت: قطعا مشخصه که محور فتنه سال ۹۸ معیشت و اقتصاد مردم است، و این هوشیاری مسئولان و مردم را می طلبد که از این فتنه جلوگیری کنند.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: مردم کشورمان قطعا نقشه ها و نیرنگ های دشمنان نظام اسلامی را با هوشیاری خود یک بار دیگر با شکست مواجه خواهند کرد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 367
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما