۰
جمعه ۱۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۰
پس از هفتاد روز؛

مشکل ارتباطی هفت هزار نفر از اهالی شرق شهرستان دلگان برطرف شد/ راه اندازی اینترنت پرسرعت همراه برای اهالی شهرک الزهرا(س)

فرماندار دلگان گفت: مشکل ارتباطی هفت هزار نفر از اهالی شرق شهرستان دلگان که بر اثر سقوط دکل مخابراتی قطع شده بود، برطرف شد.
مشکل ارتباطی هفت هزار نفر از اهالی شرق شهرستان دلگان برطرف شد/ راه اندازی اینترنت پرسرعت همراه برای اهالی شهرک الزهرا(س)
مجتبی شجاعی فرماندار شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد: پس از سقوط دکل مخابراتی شهرک الزهرا (س) در دوم اردیبهشت ماه امستل که منجر به اختلال در ارتباطات روستاهای چاهشور و مناطق همجوار شد ، پیرو قول مساعد به مردم شریف آن‌منطقه ، و با پیگیریهای صورت گرفته ، دکل جدید در ان‌منطقه نصب شد.

وی گفت: با توجه به نیاز منطقه به ارتباطات پرسرعت اینترنتی ، ارتباط اینترنت 4g نیز در منطقه فعال و شهرک الزهرا (س) و روستاهای همجوار همانطور که وعده داده شده بود دارای ارتباط 4g میباشند که البته در مرحله تست قرار دارد.

شجاعی تصریح کرد: قرار است با نصب تجهیزات تقویتی ، برد اینترنت 4g افزایش تا بخش زیادی از دهستان را پوشش دهد.

این مسئول افزود: لازم به ذکر است پیرو توافقات صورت گرفته و تلاش شرکت ارتباطات و فن آوری اطلاعات و مخابرات استان، به زودی ۶ سایت دیگر در منطقه راه اندازی و پهنای باند اینترنت افزایش می یابد.

فرماندار دلگان ادامه داد: همچنین عملیات جابجایی فیبر هوایی به فیبر زمینی در هودیان و جلگه نیز آغاز می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین شهر چگردک بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان به زودی از اینترنت 4g+ برخوردار خواهد شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 387
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما