۰
جمعه ۱۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۸
امام جمعه دلگان:

تمام مفاهیم اسلامی در دهه کرامت تداعی می شود

امام جمعه دلگان گفت: تمام مفاهیم اسلامی و مذهبی در دهه کرامت تداعی می شود.
تمام مفاهیم اسلامی در دهه کرامت تداعی می شود
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته دلگان به ویژگی های رفیق بد اشاره کرد و گفت: رفیق و دوست بد هم جان انسان را و هم ایمان و قلب انسان را نشان می گیرد.

امام جمعه دلگان در ادامه به فرارسیدن دهه کرامت اشاره و بیان کرد: این دهه پر خیر و برکت آغازش میلاد حضرت معصومه(س) و پایانش سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) است.

وی افزود:این دهه یادآور مفاهیم سازنده و ارزنده و همچنین یادآور لطیف ترین مهر و علاقه یک خواهر یعنی حضرت معصومه (س) به برادرش حضرت امام رضا(ع) است‌.

وی ادامه داد: مهر و علاقه ای که خواهر را به هجرت وا میدارد، مهر و علاقه ای که جز در مورد امام حسین (ع) و حضرت زینب(س) سابقه ندارد.

امام جمعه دلگان عنوان کرد: تمام مفاهیم سازنده ای که در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می شوند، دهه کرامت یادآور حضرت زهرا و حضرت زینب و همچنین یادآور تمام خوبی ها و جمال انسانی است.

خطیب جمعه دلگان در ادامه به چهاردهم تیر به روز دهیار و شهردار اشاره و افزود: شهرداران و دهیاران با انجام سعی و تلاش در رسالت محوله خود که خدمتگذاری به مردم است موفق باشند.

وی با اشاره به خدمات شهردار گلمورتی، گفت: شهردار گلمورتی خدمات قابل ملاحظه ای را با روحیه جهادی و بسیجی خود انجام داده که این خدمات قابل تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری خاطرنشان کرد: اگر رویکرد جهادی و مخلصانه باشد این وعده الهی است که با کمترین امکانات می توان بیشترین خدمات را انجام داد.

وی همچنین بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران حج امسال را برای نمازگزاران دلگانی تبیین کرد.

انتهای پیام
کد مطلب: 388
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما