۰
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۵
کارشناس مذهبی:

ازدواج یک نشانه از آیات الهی است/ ازدواج آسان باید فرهنگ سازی شود

کارشناس مذهبی گفت:ازدواج آسان باید در جامعه ما فرهنگ سازی شود.
ازدواج یک نشانه از آیات الهی است/ ازدواج آسان باید فرهنگ سازی شود
حجت الاسلام والمسلمین محمد بامری در گفتگو با صدای بلوچ با اشاره به فرارسیدن هفته ملی ازدواج، بیان کرد: ازدواج و تشکیل خانواده آنقدر مهم و با اهمیت است که خداوند متعال بر امر ازدواج در قرآن و آیات مختلف تاکید کرده است.

وی ادامه داد: ائمه معصومین (ع) بر ازدواج و تشکیل خانواده تاکید فراوانی کرده اند و روایات زیادی از این بزرگواران در این خصوص به ما که ان شالله ادامه دهنده راه ان بزرگواران باشیم، رسیده است.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: ازدواج یک پیوند آسمانی و واسطه فیض الهی برای آفرینش انسان است و همچنین ازدواج یک نشانه از آیات الهی و نشان از عظمت خداوند است چراکه انسان را آسمانی می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد بامری گفت: ازدواج، دختران و پسران را از ارتکاب به هزاران گناه، محافظت و حجاب دژ مستحکمی است که از زنان محافظت می کند.

وی عنوان کرد: خانواده‌ها باید سیره ائمه اطهار (ع) را الگوی خود قرار دهند تا ازدواج جوانان به تعویق نیفتد و فرزندان جامعه به گناه و آلودگی کشیده نشوند.

این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: باید در جامعه ما ازدواج آسان جوانان فرهنگ سازی شود تا خانواده‌ها سخت‌گیری‌های بی‌مورد و سنگ‌اندازی‌های بیجا درزمینهٔ ازدواج جوانان نداشته باشند.

انتهای پیام/

 
کد مطلب: 427
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما