یک کارشناس اقتصادی:

عدم تامین مواد اولیه معضل تولیدکننده های داخلی/ محتوای نوشت افزارهای خارجی مناسب کودکان ما نیست

صدای بلوچ , 16 مرداد 1398 ساعت 8:53

یک کارشناس اقتصادی گفت:محتوای نوشت افزارهای خارجی مناسب کودکان ما نیست.


علی عباسی مهر در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به برپایی نمایشگاه نوشت افزار ایرانی، بیان کرد: رونق خرید و فروش نوشت افزار ایرانی سبب رونق کسب و کار در داخل کشورمان خواهد شد.

این کارشناس اقتصادی گفت: قطعا رونق بازار خرید و فروش نوشت افزار ایرانی سبب خواهد شد که معیشت کارگران کشورمان هم بهتر شود.

وی اضافه کرد: محتوای نوشت افزارهای خارجی مناسب کودکان ما نیستند چرا که تاثیرات مخرب و بسیار سوئی برای دانش آموزان دارند و راهکار آن هم استفاده از محصولات داخلی با طرح های مشاهیر کشورمان است.

عباسی مهر عنوان کرد: تامین مواد اولیه برای تولید محصولات نوشت افزار یکی از معضلاتی است که تولیدکننده های داخلی با آن دست و پنجه نرم می کنند.

این کارشناس اقتصادی ادامه داد: عدم تامین مواد اولیه برای تولید، عواقبی همچون افزایش قیمت محصولات نوشت افزار را به دنبال داشته است‌،دولت باید برای رفع این مشکل کارآفرینان داخلی اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: برای ترویج استفاده از نوشت افزارهای ایرانی و رونق بازار آن بهترین وسیله همین رسانه ها و بیشترین نقش را صداوسیمای کشورمان دارد.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 431

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/431/عدم-تامین-مواد-اولیه-معضل-تولیدکننده-های-داخلی-محتوای-نوشت-افزارهای-خارجی-مناسب-کودکان-نیست

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir