نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی:

نیجریه سریعتر درمان شیخ زکزاکی را آغاز کند/ ایجاد مزاحمت برای رهبران دینی عواقب سختی خواهد داشت

صدای بلوچ , 26 مرداد 1398 ساعت 17:08

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد مزاحمت برای مبلغان و رهبران دینی توسط هر کشوری که انجام بگیرد عواقب سختی برای آنها خواهد داشت.


به گزارش صدای بلوچ، علیم یارمحمدی در گفتگو با عصرهامون گفت: ایران اسلامی همواره به فکر کشورهای اسلامی و مسلمانان در تمام دنیا بوده و خواهد بود و امروز ما رفتارهای غیرانسانی که بر علیه شیخ زاکزاکی صورت می گیرد را با قاطعیت محکوم می کنیم.

وی افزود: دولت و پارلمان نیجریه نیز باید سریعتر ضمن آزادی شیخ زکزاکی، درمان صحیح و دقیق وی را آغاز کند و این را بداند که اگر شیوه و روش خود را تغییر ندهد مورد خشم و غضب کشورهای مسلمان قرار خواهد گرفت.

به گفته یارمحمدی؛ تمامی مسلمانانی که در حال انجام وظیفه شرعی خود و معرفی چهره واقعی اسلام ناب محمدی به مردم هستند مورد حمایت ما قرار دارند و شیخ زکزاکی نیز جز تبلیغ اسلام هیچ کار دیگری نکرده پس دولت نیجریه نباید خود را در تقابل با اسلام و مسلمانان قرار بدهد و سریعتر جلوی این حرکات را بگیرد.

وی تاکید کرد: حاکمان این کشور نیز با مطالعه تاریخ و سرنوشت سایر کشورها متوجه خواهند شد که این قبیل ایجاد مزاحمت ها آینده روشنی برایشان ندارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 442

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/442/نیجریه-سریعتر-درمان-شیخ-زکزاکی-آغاز-کند-ایجاد-مزاحمت-رهبران-دینی-عواقب-سختی-خواهد

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir