امام جمعه موقت دلگان:

یکی از بهترین راه های تحقق عدالت مبارزه با مفسدان اقتصادی است/ از برگزارکنندگان آیین بازسازی غدیر خم تجلیل شود

صدای بلوچ , 1 شهريور 1398 ساعت 13:24

امام جمعه موقت دلگان گفت:یکی از بهترین راه های تحقق عدالت در جامعه ما مبارزه با مفسدان اقتصادی است.


به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دلگان با اشاره به آیین بازسازی واقعه غدیر خم در این شهرستان، بیان کرد: این برنامه عظیم برای هفتمین سال متوالی با زحمت و تلاش شبانه روزی بسیجیان و پاسداران در شهرستان دلگان برگزار شد.

وی ادامه داد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته از کارشناسان و برنامه سازان محلی و کشوری ، آیین بازسازی واقعه غدیر خم شهرستان دلگان یکی از برترین برنامه ها در سطح استان و کشور است.

امام جمعه موقت دلگان اضافه کرد: مسئولان دلگان در مراسمی باید از مجریان، نقش آفرینان و عوامل آیین بازسازی واقعه غدیر خم این شهرستان تجلیل و قدردانی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شیبک در ادامه به اقدامات موثر رئیس قوه قضاییه اشاره کرد و افزود: در وضعیت کنونی مبارزه با فساد ضروری ترین اقدام قوه قضاییه در راستای امیدآفرینی و عدالت گستری خواهد بود.

وی تصریح کرد: آشکار شدن عزم و اراده عزم و اراده جدی رییس قوه قضاییه برای مبارزه با فساد در اشکال مختلف، برافراشته شدن پرچم دفاع از حقوق عامه مردم در دستگاه قضا، گشودن پرونده های پر رمز و راز فساد و رسیدگی به مفسدین دانه درشت حتی در خود دستگاه قضا برای نظام و مردم امیدآفرین بوده است.

خطیب این هفته نماز جمعه دلگان گفت: استمرار این نگاه و رویکرد کفه عدالت را نسبت به گذشته پررنگ تر خواهد کرد؛ مردم تشنه عدالت هستند و یکی از بهترین راه های تحقق عدالت در کنار دهها اقدام دیگر، مبارزه جدی و بی امان با مفسدان مالی و اقتصادی است.

حجت الاسلام والمسلمین شیبک در ادامه بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیات دولت را برای مردم شهرستان دلگان تبیین و تشریح کردند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 447

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/447/یکی-بهترین-راه-های-تحقق-عدالت-مبارزه-مفسدان-اقتصادی-برگزارکنندگان-آیین-بازسازی-غدیر-خم-تجلیل-شود

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir