۰
سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۳
مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان خبر داد

برگزاری جشن عاطفه ها با رویکرد کمک به دانش آموزان مناطق محروم

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان با اشاره جمع آوری بیش از 58 میلیارد ریال کمک مردمی در جریان جشن عاطفه ها در سال گذشته، از برگزاری این جشن با رویکرد کمک به دانش آموزان مناطق محروم در روزهای 7و 8 شهریورماه خبر داد.
برگزاری جشن عاطفه ها با رویکرد کمک به دانش آموزان مناطق محروم
به گزارش صدای بلوچ، مهدی عبادی در گفت وگو با عصرهامون، گفت: طبق روال هر سال و همزمان با سراسر کشور، امسال نیز برنامه جشن عاطفه ها با شعار «با رنگ مهر رویایی را بسازیم» در سطح شهرهای مختلف استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تدارک و پیش بینی 140 پایگاه ثابت و 278 پایگاه سیار این نهاد، جهت جمع آوری کمک های مردمی در سال جاری افزود: این جشن در روز 7 شهریور ماه در سطح پایگاه های اصلی و 8 شهریور در محل میعادگاه های نماز جمعه و از 10 مهرماه سال جاری در سطح مدارس استان با رویکرد کمک به دانش آموزان مناطق محروم برگزار می شود.

به گفته عبادی مجموع میزان مشارکت مردمی در برگزاری جشن عاطفه ها در سال اخیر 58 میلیارد و 473 میلیون و 872 هزار و 883 ریال بوده که عواید حاصل از آن صرف تامین نیاز و هزینه های دانش آموزان و دانش جویان تحت حمایت این نهاد در استان شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 50 هزار و 852 نفر دانش آموزان و دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی تحت حمایت این نهاد در استان هستند افزود: 45 هزار و 949 نفر از این تعداد را دانش آموزان و 5هزار و 358 نفرشان را دانشجویان محصل در مقاطع و رشته های مختلف تحصیلی شامل می شود.

این مقام مسئول در پایان ضمن دعوت از مردم خیراندیش استان برای حضور گسترده در این امر مهم خاطرنشان کرد: هم وطنان می توانند برای مشارکت در این امر  از طریق آسان ترین روش پرداخت کمک های نقدی یعنی شماره گیری کد دستوری #054*8877* از طریق موبایل و یا پرداخت نقدی به حساب وجوه امانی و شرعی کمیته امداد امام خمینی (ره) نزد بانک ملی به شماره 0107073434006  پرداخت کنند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 456
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما