مدافعان حرم مانند رزمندگان دفاع مقدس برای دفاع از اسلام رفتند/ فرزند شهید مدافع حرم:به دشمن اجازه تعرض به کشورمان را نمی دهیم

صدای بلوچ , 4 مهر 1398 ساعت 7:30

مدافعان حرم مانند رزمندگان دفاع مقدس برای دفاع از اسلام راهی جبهه های حق علیه باطل شدند.


به گزارش صدای بلوچ، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورهای غرب با هدف ساقط شدن نظام اسلامی و انقلاب هجمه های گسترده ای را علیه کشورمان آغاز کردند. حمایت از گروهک های تجزیه طلب، حمایت از گروه های مخالف انقلاب اسلامی، حمایت از سلطنت طلب ها و در آخر صدام رئیس حزب بعث عراق را وادار کردند تا به کشورمان حمله کند، به خیال خام در همان هفته های نخست کار انقلاب اسلامی و نظام ما تمام است.

رزمندگان اسلام هشت سال در مقابل رژیم مجهز بعثی عراق و تمام کشورهای حامی آن ایستادگی کرده و حتی بدون واگذار کردن یک وجب از خاک کشورمان جنگ تحمیلی را به پایان رساندند.

سی سال بعد از جنگ، دشمن که تصورش را هم نمی‌کرد انقلاب اسلامی به خارج از مرزها صادر شود، گروه های تکفیری بسیار زیادی با هدف ضربه زدن به اسلام و محور مقاومت که حاصل انقلاب بود، تشکیل داد. اعضای این گروهک ها با ظاهری شبیه به مسلمانان بیشترین جنایت ها علیه اسلام را انجام می دادند؛ تعدادی از این گروه های تکفیری در کشور سوریه و با هدف ضربه زدن به حرم حضرت زینب (س) و محور مقاومت تشکیل شد.

از همان ابتدای تحرکات این گروه های تکفیری ، رزمندگان مسلمان از سراسر کشور برای مقابله با تروریست های تکفیری و برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) راهی کشور سوریه شدند.

شهید نظرمحمد بامری یکی از رزمندگانی بود که از شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان با سایر هم‌رزمان بلوچ شیعه و اهل سنتش برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت عازم کشور سوریه شد.

هادی بامری فرزند این شهید مدافع حرم در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: رزمندگان مدافع حرم برای دفاع از اسلام ناب محمدی که توسط تکفیری ها به خطر افتاده بود، به کشور سوریه رفتند.

وی ادامه داد: همانطور که رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس به فرمان حضرت امام خمینی (ره) راهی جبهه های حق علیه باطل شدند، رزمندگان بلوچ هم به فرمان رهبر معظم انقلاب برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) رفتند.

این فرزند شهید اضافه کرد: پدر من و خیل عظیم رزمندگان مدافع حرم در دوران دفاع مقدس یا به دنیا نیامده بودند و یا اینکه کودک و نوجوان بوده و امکان حضور در هشت سال دفاع مقدس را نداشته اند اما در دوره کنونی به دعوت رهبر خود مبنی بر دفاع از اسلام لبیک گفتند.

بامری ادامه داد: ما ثابت کرده ایم که هرگز مقام معظم رهبری را تنها نخواهیم گذاشت و فرامین ایشان را عملی خواهیم کرد.

این فرزند شهید خاطرنشان کرد: همانطور که پدرانمان برای دفاع از اسلام هزاران کیلومتر رفته اند، ما هم هیچگاه به دشمن اجازه نخواهیم داد که علیه کشور ما تعرضی بکند و اگر پایی بدون اجازه وارد خاک کشور ما شود، آن را قطع خواهیم کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 544

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/544/مدافعان-حرم-مانند-رزمندگان-دفاع-مقدس-اسلام-رفتند-فرزند-شهید-مدافع-دشمن-اجازه-تعرض-کشورمان-نمی-دهیم

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir