۰
جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۳
امام جمعه دلگان:

زیارت از مصادیق بارز مودت اهل بیت (ع) است/مقاومت، دست برتر جمهوری اسلامی است

امام جمعه دلگان گفت:زیارت ائمه اطهار (ع)از مصادیق بارز مودت و محبت اهل بیت (ع) است.
زیارت از مصادیق بارز مودت اهل بیت (ع) است/مقاومت، دست برتر جمهوری اسلامی است
به گزارش صدای بلوچ،حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دلگان گفت: زیارت ائمه (ع)وفاداری مومنان نسبت به مقام شامخ ولایت را نشان می دهد و همچنین موجب زنده نگهداشتن فرهنگ معصومین (ع) است.

امام جمعه دلگان بیان کرد: از مصادیق بارز محبت و مودت اهل بیت (ع)، زیارت آنها در زمان زندگی و حیات و همچنین زیارت حرم مطهر ائمه (ع) بعد از وفات و یا شهادت آن بزرگواران است.

حجت الاسلام والمسلمین بامری ادامه داد: تلاوت قرآن یکی از آداب زیارت است چرا که موجب تقویت ایمان و مبانی اعتقادی می شود.

وی در ادامه بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه را برای مردم دلگان تبیین کرد.

امام جمعه دلگان افزود: مقاومت قدرت بازدارنده ای و دست برتری برای جمهوری اسلامی ایران داشته که این به برکت انقلاب بوده است.

وی تصریح کرد: رسانه های عربی بارها با حسرت به این نکته تاکید کرده اند که قدرت و عزت جمهوری اسلامی ایران موجب شده که آمریکا به ایران پیشنهاد مذاکره بدهد و این کشور مدعی را ذلیل کند.

حجت الاسلام والمسلمین گفت: بامری ملت مسلمان ایران زیر فشار زورگویان که می خواهند ملت ایران با آنان مذاکره کند، نخواهد رفت، سخنان رئیس جمهور در صحن سازمان ملل هم در همین راستا بود.

وی خاطرنشان کرد: تجاوز ائتلاف سعودی به یمن که باعث مرگ هزاران کودک و بیگناه شده، هیچ واکنشی از جانب غربی ها نداشته است، اما حمله انصارالله به آرامکو باعث واکنش نهادهای به ظاهر حقوق بشری و غربی ها شده است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 549
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما