فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان:

اجرای 15 برنامه در هفته بسیج دانش آموزی/ دانش آموزان در دوران دفاع مقدس حضور موثری داشتند

صدای بلوچ , 8 آبان 1398 ساعت 9:28

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان گفت:دانش آموزان در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور موثر و مستمری داشتند.


به گزارش صدای بلوچ، فداحسین سرگلزایی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی بیش از 15 برنامه در شهرستان دلگان اجرا خواهد شد.

وی افزود: نواختن زنگ ایثار و شهادت، عطرافشانی مزار شهدا، حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه، کوهپیمایی دانش آموزان، اجرای برنامه پدافند غیرعامل، مسابقه نقاشی با موضوع استکبارستیزی و حضور دانش آموزان در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از جمله برنامه های مهم این هفته است.

سرگلزایی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس افراد مختلفی از گروه‌های مختلف نظامی، غیرنظامی، جهادگر و کشاورز همه برای دفاع رفتند، یکی از اقشاری که در این میان از خودگذشتگی بسیار کرده و حضور بسیار مستمر و موثری داشتند، دانش آموزان بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس 36 هزار دانش آموز در راه دفاع از اسلام، کشور و آرمان های دفاع مقدس به شهادت رسیده و برخی از آنها به مقام جانبازی و آزادگی نائل آمدند.

وی گفت: دانش آموزان دیروز در سنگر جنگ سخت تا پای جان از کیان انقلاب دفاع کردند ونسل امروز وظیفه دارند با پایبندی به اصول وارزش وبصیرت در جنگ فرهنگی ادامه دهنده راه شهیدان باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: حضور حماسی اقشار مختلف مردم و دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان وفاداری به آرمانهای شهیدان وتبعیت از ولایت و مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/


 


کد مطلب: 613

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/613/اجرای-15-برنامه-هفته-بسیج-دانش-آموزی-آموزان-دوران-دفاع-مقدس-حضور-موثری

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir