۰
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۴۶
امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان:

سران آمریکا و غرب غیرقابل اعتماد هستند/ ۱۳ آبان مانور قدرت مردم ایران است

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان گفت: سران آمریکا و غرب در طول چهل سال گذشته ثابت کرده اند که غیرقابل اعتماد هستند.
سران آمریکا و غرب غیرقابل اعتماد هستند/ ۱۳ آبان مانور قدرت مردم ایران است
مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به فرارسیدن ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: ۱۳ آبان، یکی از سرفصل‌های نو برای عزت و سربلندی ملت همیشه آزاده ایران اسلامی در دنیاست و قطعاً موثرترین نقطه تاریخ انقلاب بوده و خواهد بود.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان تصریح کرد: ۱۳ آبان روز وحدت آحاد مردم ایران اسلامی و ایستادگی و استقامت آنها در مقابل استکبار جهانی، بخصوص آمریکای جنایتکار است.

وی ادامه داد: سران آمریکا و کشورهای غربی در طول چهل سال گذشته این را ثابت کرده اند که غیرقابل اعتماد و درصدد ضربه زدن به مردم ایران هستند.

وی تصریح کرد: همه مردم با شکوه‌تر از گذشته برای نشان‌دادن انزجار و نفرت خود از استکبار جهانی و عاجز ماندن دشمنان ایران از خلق توطئه، در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت خواهند کرد.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان بیانگر نفرت مردم ایران از یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی است.

وی گفت: ۱۳ آبان مانور قدرت مردم ایران است و دنیا در این روز امسال؛ حماسه ملی ما را خواهد دید و قدرت ما یک‌بار دیگر به رخ استکبار کشیده خواهد شد.

مولوی مقدسیان خاطرنشان کرد: البته ملت ایران در طول چهل و یک سال گذشته همواره و در همه شرایط ثابت کرده‌اند که‌حامی و پشتیبان مملکت و نظام خود هستند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 625
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما