۰
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۲۹
یک کارشناس سیاسی:

ملاک انتخاب افراد نباید بر پایه قوم گرایی و مذهب باشد/نتیجه حضور گسترده پای صندوق های رای پیشرفت کشور است

رضا خادمی گفت: نتیجه حضور گسترده مردم پای صندوق های رای، پیشرفت و بالندگی کشورمان است.
ملاک انتخاب افراد نباید بر پایه قوم گرایی و مذهب باشد/نتیجه حضور گسترده پای صندوق های رای پیشرفت کشور است
رضا خادمی در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد:مجلس شورای اسلامی یکی از قوای مهم کشورمان است که به فرموده بنیان گذار انقلاب اسلامی در راس همه امور قرار دارد.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) بار‌ها و در سخنان خود ویژگی‌های نماینده اصلح را تبیین کرده و همچنین مقام معظم رهبری در دیدارها و سخنرانی هایی که داشته اند، بر انتخاب کاندیدای اصلح تاکید کرده اند.

وی با اشاره به اینکه کم‌تر از چهار روز به برگزاری انتخابات مجلس باقی مانده است، گفت: شاخص ها برای انتخاب یک نامزد انتخاباتی اصلح و انقلابی همان نکات و مواردی باشد که مقام معظم رهبری تعیین کرده اند.

خادمی با تاکید بر اینکه ملاک انتخاب افراد در انتخابات نباید بر پایه قوم گرایی و مذهب باشد، افزود: قطعا رای دادن با این هدف موجب پسرفت منطقه و شاهد مجلس کم کار خواهیم بود.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: انتخاب بر اساس قوم گرایی و قبیله گرایی از آفت ها و تهدیداتی است که مانع رشد و بالندگی منطقه و به ویژه سیستان و بلوچستان که یکی از محرومترین استان های کشور است، خواهد شد.

وی ادامه داد: قومی و مذهبی کردن انتخابات مورد نکوهش بزرگان و نخبگان است چرا که با روح انتخاب یک کاندیدای اصلح بر اساس آنچه که مقام معظم رهبری تعیین کرده اند، تمایز فراوان دارد.

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: قطعا نتیجه حضور گسترده پای صندوق های رای و پس از آن انتخاب یک کاندیدای اصلح و انقلابی در دوم اسفند ماه، پیشرفت و بالندگی کشور است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 963
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما