فرماندار دلگان:

فضای سالم انتخابات زمینه توسعه شهر را فراهم می کند

صدای بلوچ , 28 بهمن 1398 ساعت 7:32

مجتبی شجاعی گفت:فضای سالم و رقابتی انتخابات زمینه توسعه شهر و منطقه را فراهم می کند.


مجتبی شجاعی در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: تغییر مفهوم رقابت‌ انتخاباتی به مبارزه انتخاباتی ،میتواند مرزهای اخلاق را در نوردد.

فرماندار دلگان عنوان کرد: انتخابات سالم تنها محدود و منحصر به فرآیند اجرایی و قانونی انتخابات و رعایت موارد قانونی نیست بلکه رفتار و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و حامیان آنها را نیز دربرمی‌گیرد.

این مسئول ادامه داد: چه بسا نامزدها وظیفه مهم‌تری در حاکم ساختن یک فضای سالم و به عبارت والاتر، اخلاقی را در انتخابات دارند.

وی تصریح کرد: فضای سالم و رقابتی انتخابات می تواند زمینه را برای پیشرفت و توسعه شهر فراهم نماید و موجب می شود مردم با فراغ خاطر، با دیدگاه درست و با عقلانیت نامزد انتخاباتی مورد نظر خود را روانه مجلس کنند تا پیگیر مطالبات و خواسته های آنان در سطح ملی باشد.

شجاعی اضافه کرد: این رقابت سالم نیازمند فضایی به دور از بداخلاقی ، تحقیر ، توهین و تخریب می باشد تا نامزدهای انتخاباتی به تناسب برنامه هایی که ارائه می دهند و با تشریح سوابق و عملکرد خود پا به عرصه رقابت انتخاباتی بگذارند.

شجاعی خاطرنشان کرد: مردم نیز با شناخت و آگاهی لازم از روی برنامه ها و عملکرد نامزدها سرنوشت چهار ساله شهر و منطقه خود را رقم بزنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 964

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/964/فضای-سالم-انتخابات-زمینه-توسعه-شهر-فراهم-می-کند

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir