۰
پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
دعوت دانشجویان بلوچ از مردم برای حضور در پای صندوق های رای ؛

مسئولان زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنند/ نقش دانشجویان در انتخاب افراد اصلح موثر است

دانشجویان بلوچ از مردم برای حضور باشکوه و گسترده در پای صندوق های رای دعوت کردند.
مسئولان زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنند/ نقش دانشجویان در انتخاب افراد اصلح موثر است
به گزارش صدای بلوچ، با نزدیک شدن به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، شور و اشتیاق برای حضور پای صندوق های رای هم بیشتر می شود؛ در این میان نخگبان و فرهیختگان جامعه هم با نگاه ویژه ای به انتخابات می نگرند، دانشجویان از ابتدای پیروزی انقلاب نقش اساسی را در جامعه ما ایفا کرده اند.

خبرنگار این پایگاه خبری گفتگویی را با تعدادی از دانشجویان انجام داده که در ادامه گزارش آن را می خوانید:

فرزاد بامری دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر با اشاره به اینکه حضور مردم پای صندوق های رای باشکوه و گسترده خواهد بود، افزود: مردم ما در ۴۱ سال گذشته همیشه ثابت کرده‌اند که پشتیبان نظام بوده‌ اند و در تمامی عرصه‌ها از انقلاب اسلامی حمایت کرده اند.

وی عنوان کرد: به اعتقاد من وقتی حضور مردم در عرصه انتخابات که یک عرصه سیاسی است گسترده و باشکوه باشد، اقتصاد و فرهنگ جامعه هم رشد پیدا می‌کند و البته ما باید در همه زمینه ها با هدایت و راهنمایی مقام معظم رهبری گام برداریم.

بامری مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آینده را بستری مناسب برای اعتماد به‌ نفس نماینده های آینده مجلس شورای اسلامی دانست و بیان کرد: این حضور فرصت را برای منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی ایجاد می­ کند که بتوانند در قانون گذاری ها و تصمیمات مردم را پشتیبان خود بدانند.

فولادی یکی دیگر از دانشجویان در گفتگو با صدای بلوچ حضور در پای صندوق های رای مجلس شورای اسلامی را یک وظیفه شرعی دانست و تاکید کرد: مسئولین اجرایی و نخبگان باید زمینه و بستر حضور با شکوه مردم را در انتخابات فراهم کنند و مردم هم باید با حضور گسترده خود که یک ضرورت و یک وظیفه است در راستای اعتلا و سربلندی کشورمان گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه این انتخابات از انتخاباتهای گذشته حساس تر است، افزود: همه ما باید در انتخاب های خودمان دقت داشته باشیم و افراد اصلح را انتخاب کنیم که چرا دشمن برنامه ریزی کرده که در انتخابات پیش رو نفوذ کند و مردم باید به افرادی رای بدهند که توان مقابله با دشمن را داشته باشند.

 فولادی جایگاه و نقش دانشحویان را در زمینه بصیرت افزایی و انتخاب افراد اصلح مؤثر عنوان و تصریح کرد: امروز بیش از هر روز دیگر، وظیفه دانشجویان در زمینه آگاه سازی و روشنگری در محافل دانشجویی و مرکز تجمع مردم خطیر است.

این دانشجو اضافه کرد: مردم باید افرادی را انتخاب کنند که به واقع اصلح و انقلابی باشند و به فکر حل کردن مشکلات اساسی آنها باشند.

وی به تحرکات کشورهای بیگانه و دشمنان نظام اسلامی در این مقطع اشاره و بیان کرد: دشمن در ۴۱ سال گذشته تلاش‌های بسیار زیادی را برای عدم حضور مردم در صحنه انتخابات انجام داده که هر بار با حضور باشکوه مردم پای صندوق های رای، نقشه هایش خنثی شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای این که بتواند در این عرصه موفق باشد هزینه‌های بسیار زیادی را متحمل شده است، عنوان کرد: اما حضور باشکوه و آگاهانه مردم در صفوف به هم فشرده انتخابات روز جمعه تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد و به آنان خواهد فهماند که که ملت مسلمان و انقلابی ایران برای سرنوشت کشور خود ارزش قائل بوده و یاوه‌ گویی های آنان هیچ تأثیری در فکر و ذهن مردم ما نخواهد داشت.

دانیال رخ فروز یکی دیگر از دانشجویان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه مردم در انتخابات روز دوم اسفند ماه در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب حضوری باشکوه و گسترده خواهند داشت، گفت: مردم ما در طول این ۴۱ سال پس از پیروزی انقلاب ثابت کرده اند که همیشه پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و گوش به فرمان دستورات و فرامین مقام معظم رهبری هستند، در واقع مردم این را روز جمعه آینده با حضور خود دوباره نشان خواهند داد.

وی به انتخاب اصلح افراد تاکید کرد و افزود: معیارهای اسلامی و انقلابی بودن افراد باید در انتخاب لحاظ شود و به کسانی رای بدهیم که بدرستی بتوانند از حق مردم دفاع کنند و مشکلات اقتصادی را که اکنون مردم با آن دست به گریبان هستند، برطرف کنند.

بامری با اشاره به اینکه انتخاب نکردن کاندیدای اصلح از توطئه های دشمن است، خاطرنشان کرد: به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی، ملت مسلمان ایران هم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ضمن اینکه حضوری باشکوه خواهند داشت، افراد اصلح و انقلابی را انتخاب می کنند تا درس عبرتی برای همه ی دشمنان اسلام و نظام اسلامی شود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 972
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما