فرماندار دلگان؛

دلگان بالاترین درصد مشارکت در استان را به خود اختصاص داد

صدای بلوچ , 4 اسفند 1398 ساعت 15:53

مجتبی شجاعی گفت:شهرستان دلگان با ۷۶ و هفت دهم درصد مشارکت ، بالاترین درصد مشارکت در استان را به خود اختصاص داد.


مجتبی شجاعی در گفتگو با صدای بلوچ با اشاره به حضور گسترده مردم دلگان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: شهرستان دلگان با ۷۶ و هفت دهم درصد مشارکت ، بالاترین درصد مشارکت در استان سیستان و بلوچستان را به خود اختصاص داد.

این مسئول افزود: مردم شهرستان ولایتمدار دلگان همچون گذشته و همگام با ملت سربلند ایران اسلامی و در لبیک به فرمان رهبری انقلاب و در راستای تکلیف اجتماعی و سیاسی خود ، با حضور حداکثری و گسترده در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بار دیگر نشان دادند هیچ مانعی نمی تواند مردم از را از حراست و حمایت و صیانت از دستاوردهای سیاسی و اجتماعی و ارزشی این کشور و نظام دور نماید.

فرماندار دلگان گفت: یکی از بهترین انتخاباتهای سالهای اخیر در دوره یازدهم در سطح استان به واسطه بصیرت مردم و برنامه ریزی صحیح و سنجیده ستاد انتخابات استان و همچنین هیاتهای نظارت، بازرسی و شورای تامین استان و شهرستانها به صورت پرشور ، رقابتی و در بستر امنیت مناسب در سراسر سیستان و بلوچستان برگزار شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: کاندیداهای این دوره نیز تمام تلاش خود را برای شورافرینی،ارائه برنامه ها ، قابلیتها و سوابق خود و کسب نظر مردم انجام دادند و در مجموع ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز صحنه دوم اسفند ماه بودند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 994

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/994/دلگان-بالاترین-درصد-مشارکت-استان-خود-اختصاص

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir