۰
يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۱
امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان:

مردم سیستان و بلوچستان در سایه امنیت با وحدت در کنار هم زندگی می کنند/ تروریست های تکفیری از سوی آمریکا و دشمنان نظام حمایت می شوند

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان گفت:مردم سیستان و بلوچستان در سایه امنیت با وحدت و همبستگی در کنار هم زندگی می کنند.
مردم سیستان و بلوچستان در سایه امنیت با وحدت در کنار هم زندگی می کنند/ تروریست های تکفیری از سوی آمریکا و دشمنان نظام حمایت می شوند
مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به حضور پرشور مردم و وجود نظم و امنیت در شهرستان دلگان، بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی در ایام انتخابات و پیش از آن در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی از طریق جریانات تکفیری وابسته به خود درصدد ضربه زدن به کشورمان بودند.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان گفت: اما هوشیاری نیروی های نظامی ، انتظامی و امنیتی کشورمان مثل گذشته، نگذاشت که تروریست های تکفیری و صهیونیستی به اهداف شوم خود در این ایام برسند.

وی اضافه کرد: تروریست های تکفیری که از ورود به کشورمان و حمله انتحاری و تروریستی داخل مرزها ناکام شده بودند با حمله بزدلانه موجب شهادت دو نفر از مرزبانان کشورمان در مرز کشورمان با پاکستان شدند.

مولوی مقدسیان ادامه داد: این اقدام بزدلانه عوامل تکفیری و تروریستی از سوی مردم استان سیستان و بلوچستان و به ویژه اهل سنت محکوم است و از مسئولان امنیتی و قضایی کشورمان تقاضا داریم که قاطعانه با تروریست ها و حامیان آنها برخورد کنند.

وی با اشاره به حمایت مالی و لجستیکی کشورهای استکباری از تروریست ها، افزود: این برای همگان واضح است که تروریست های تکفیری از طرف آمریکا و دشمنان قسم خورد نظام اسلامی ما حمایت می شوند.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان تصریح کرد: امنیت کنونی در کشورمان و به خصوص در استان سیستان و بلوچستان حاصل تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی و به خصوص از خودگذشتگی شهیدان انقلاب اسلامی است.

مولوی مقدسیان با تاکید بر اینکه در حادثه مذکور یک نفر از شهدا شیعه و یک نفر از اهل سنت است، خاطرنشان کرد: قطعا خون شهدای این حادثه دامن تروریست های تکفیری و اربابان آمریکایی را خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان پایتخت وحدت ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: مردم این استان سال ها در سایه امنیت و با وحدت و همبستگی در کنار هم زندگی کرده اند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 995
مرجع : عصرهامون
نام شما
آدرس ايميل شما