۱
دوشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۳
یادداشت/ مجید بامری

تعبیر وارونه رویای سران فرانسه و رژیم صهیونیستی

اتفاقات اخیر در فرانسه و رژیم صهیونیستی، در حقیقت تعبیر وارونه رویاها و خواب مسئولان آنها است که برای مردم ما و جمهوری اسلامی ایران دیده بودند.
تعبیر وارونه رویای سران فرانسه و رژیم صهیونیستی
به گزارش صدای بلوچ، مجید بامری خبرنگار بلوچ یادداشتی را برای انتشار ارسال کرده است:
 
خواب آشفته‌ای که رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی برای کشور ما دیده بودند، با جزئیات برای خودشان در حال تعبیر است؛ از یک سو معترضان در فرانسه به خیابان‌ها آمده‌اند و از سویی معترضان با جمعیت صدهاهزار نفری در سرزمین‌های اشغالی به خیابان آمده اند.
 
 رژیم جعلی صهیونیستی و مسئولان آن ، روزهای پر از دلهره و اضطرابی را می گذرانند و امیدواریم که این اعترضات منجر به نابودی این رژیم منحوس و کودک‌کش شود.
 
جنگ و آشوب، سوغات و هدیه این رژیم کثیف برای کشورهای دیگر و به ویژه مسلمانان بوده که اکنون در مناطق اشغالی در حال رخ دادن است.
 
از طرفی دیگر دولت فرانسه و رئیس جمهور آن که مستقیما با سران اغتشاشگر دیدار می‌کرد و آنها را تشویق به ضربه زدن جمهوری اسلامی میکرد، اکنون خود درگیر با معترضان است.
 
هر چند کشورهای غربی و سران آنها بعد مدت‌ها که حضور باشکوه و حماسی مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن دیدند، اعلام کردند که نظام جمهوری اسلامی ایران پابرجا و استوار است و هیچ کشور و قدرتی توان برکناری و جابجایی آن‌ها را ندارد و به قدرت نظام اسلامی ما اعتراف کردند.
 
 همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند رژیم صهیونیستی روی خوش و امنیت را نخواهد دید و روز به روز به تاریخ انقضا خود که مقام معظم رهبری چند سال قبل اعلام کردند، نزدیک می شود.
 
در هر حال باید گفت که اتفاقات اخیر در فرانسه و رژیم صهیونیستی، در حقیقت تعبیر وارونه رویاها و خواب مسئولان آنها است که برای مردم ما و جمهوری اسلامی ایران دیده بودند.
 
انتهای‌خبر/م.ب
کد مطلب: 1827
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما