۰
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۸
یادداشت:

بخشش لازم نیست، اعدامشان کنید

انتظار می رود که با قاتلان رئیس پلیس آگاهی سراوان و همسرش قاطعانه برخورد شود.
بخشش لازم نیست، اعدامشان کنید
به گزارش صدای بلوچ، مجید بامری خبرنگار بلوچ یادداشتی را جهت انتشار ارسال کرده است:

چند روز قبل خبر دردناک شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوان سیستان و بلوچستان به همراه تصویر پیکر غرق به خونش در فضای مجازی منتشر شد، و بلافاصله خبر شهادت همسرش که در همین حادثه زخمی شده بود، خبری که شنیدن و دیدن تصاویر آن قلب های مردم ایران اسلامی را جریحه دار کرد.

یکی از افسران و حافظان نظم و امنیت جامعه ما (شهید شهرکی) به همراه همسر خود، هنگام رساندن فرزندان خود به مدرسه توسط تروریست‌های از خدا بی‌خبر به رگبار گرفته می‌شوند و در کمال قساوت قلب و بی‌رحمی، آنها را به شهادت می رسانند.

آحاد مختلف مردم،علمای شیعه و سنی، کاربران فضای مجازی از طیف های مختلف در شبکه های اجتماعی و پیام رسان های داخلی و خارجی یک مطالبه از دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی دارند و آن هم دستگیری این قاتلان و برخورد قاطعانه با آنها است.

اکنون که این اشرار از خدابی‌خبر و قاتل افسر انتظامی و همسرش توسط نیروی های امنیتی و اطلاعاتی دستگیر شده اند، از دستگاه قضایی انتظار می رود که محاکمه اش با قید فوریت برگزار و در همان مکان ارتکاب جرم به دار مجازات آویخته شود تا درس عبرتی باشد برای اشرار و افرادی که قصد برهم زدن نظم عمومی و آسایش هموطنانمان را دارند.

از سویی دیگر نیازمند است که مجلس شورای اسلامی، قانون های حمایتی از نیروی های نظامی و انتظامی را در مقابله با اشرار و مخلان نظم و آسایش عمومی به تصویب برساند تا ناجیان مردم با خیالی آسوده در فکر مقابله با اشرار و سارقان نظم جامعه باشند.


انتهای‌خبر/ م.ب
کد مطلب: 1943
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما