یکی از سران طایفه شهرستان دلگان:

دشمن به دنبال ضربه‌زدن به نهاد خانواده است

صدای بلوچ , 29 فروردين 1402 ساعت 14:17

یکی از سران طایفه شهرستان دلگان گفت:دشمن از راه‌های مختلف به دنبال ضربه‌زدن به نهاد خانواده است.


سیف‌الله بامری یکی از سران شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد: دشمنان ما در این ۴۴ سال پس از پیروزی انقلاب، تمام ‏نقشه‌های خود را برای ضربه‌زدن به اسلام و انقلاب به کار بسته‌اند.

 
وی عنوان کرد: یک‌بار جنگ هشت‌ساله‌ای را علیه ما به راه انداختند که با ایثارگری و مقاومت ملت مسلمان ایران آنها را ‏شکست دادیم و از سویی تحریم‌های فلج‌کننده‌ای را وضع کرده‌اند.‎
 
بامری تصریح کرد: پیشرفت‌های کشور و مردم ما در این ۴۴ سال گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نشان می‌دهد که ‏نقشه‌های دشمنان ما نقش‌برآب شده است.
 
این سر طایفه بلوچ با بیان اینکه کشف حجاب با لباس بلوچی هدفی جز ضربه‌زدن به اصالت این قوم ندارد، افزود: اکنون در این چند سال اخیر و به‌ویژه در ماه‌های گذشته، جنگی جدید علیه بنیان‌های خانواده و ضربه‌زدن به اصلی‌ترین ارکان جامعه ما را آغاز کرده‌اند
 
بامری اظهار کرد: دشمنان ما در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی خبیث، تمام شبکه‌های تلویزیونی، شبکه‌های اجتماعی و ‏رسانه‌های شیطانی خود برای ضربه‌زدن به کیان خانواده را به کار بسته است.
 
وی بیان کرد: دشمن در این چندماهه اخیر برای ضربه‌زدن به بانوان بلوچ که حیا و حجاب نقش اساسی و مهمی در پوشش آن‌ها ‏داشته، برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام داده است.
 
بامری گفت: لباس مردان و زنان بلوچ از پوشش‌های خاص کشورمان است که همچنان در استان سیستان و بلوچستان استفاده ‏می‌شود و از سویی هیچ زن بلوچی بدون حجاب در جامعه حاضر نمی‌شود.
 
این سر طایفه ادامه داد: قطعاً افرادی که از پوشش بانوان بلوچ در جامعه و کشور ما استفاده می‌کنند و حجاب از سر بر می‌دارند، ‏بلوچ نیستند و از دستگاه قضایی و مسئولان می‌خواهیم که با قانون‌شکنان برخورد کند‌‌‎.
 
انتهای‌خبر/ م.ب


کد مطلب: 1890

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/interview/1890/دشمن-دنبال-ضربه-زدن-نهاد-خانواده

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir