۰
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۷
یکی از سران طایفه شهرستان دلگان:

دشمن به دنبال ضربه‌زدن به نهاد خانواده است

یکی از سران طایفه شهرستان دلگان گفت:دشمن از راه‌های مختلف به دنبال ضربه‌زدن به نهاد خانواده است.
دشمن به دنبال ضربه‌زدن به نهاد خانواده است
سیف‌الله بامری یکی از سران شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد: دشمنان ما در این ۴۴ سال پس از پیروزی انقلاب، تمام ‏نقشه‌های خود را برای ضربه‌زدن به اسلام و انقلاب به کار بسته‌اند.
 
وی عنوان کرد: یک‌بار جنگ هشت‌ساله‌ای را علیه ما به راه انداختند که با ایثارگری و مقاومت ملت مسلمان ایران آنها را ‏شکست دادیم و از سویی تحریم‌های فلج‌کننده‌ای را وضع کرده‌اند.‎
 
بامری تصریح کرد: پیشرفت‌های کشور و مردم ما در این ۴۴ سال گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نشان می‌دهد که ‏نقشه‌های دشمنان ما نقش‌برآب شده است.
 
این سر طایفه بلوچ با بیان اینکه کشف حجاب با لباس بلوچی هدفی جز ضربه‌زدن به اصالت این قوم ندارد، افزود: اکنون در این چند سال اخیر و به‌ویژه در ماه‌های گذشته، جنگی جدید علیه بنیان‌های خانواده و ضربه‌زدن به اصلی‌ترین ارکان جامعه ما را آغاز کرده‌اند
 
بامری اظهار کرد: دشمنان ما در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی خبیث، تمام شبکه‌های تلویزیونی، شبکه‌های اجتماعی و ‏رسانه‌های شیطانی خود برای ضربه‌زدن به کیان خانواده را به کار بسته است.
 
وی بیان کرد: دشمن در این چندماهه اخیر برای ضربه‌زدن به بانوان بلوچ که حیا و حجاب نقش اساسی و مهمی در پوشش آن‌ها ‏داشته، برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام داده است.
 
بامری گفت: لباس مردان و زنان بلوچ از پوشش‌های خاص کشورمان است که همچنان در استان سیستان و بلوچستان استفاده ‏می‌شود و از سویی هیچ زن بلوچی بدون حجاب در جامعه حاضر نمی‌شود.
 
این سر طایفه ادامه داد: قطعاً افرادی که از پوشش بانوان بلوچ در جامعه و کشور ما استفاده می‌کنند و حجاب از سر بر می‌دارند، ‏بلوچ نیستند و از دستگاه قضایی و مسئولان می‌خواهیم که با قانون‌شکنان برخورد کند‌‌‎.
 
انتهای‌خبر/ م.ب
کد مطلب: 1890
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما