۰
شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۵
یادداشت/ مجید بامری

۴۴ سال شکست منافقین

کارنامه ۴۴ ساله منافقین علیه مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی پر از شکست است.
۴۴ سال شکست منافقین
به گزارش صدای بلوچ، مجید بامری خبرنگار بلوچ یادداشتی را در سالروز عملیات سالروز ۲۷ خرداد ۱۳۶۷ منافقین علیه کشورمان، جهت انتشار ارسال کرده است. 
 
گروهک منافقین که پیدایش آن به اواسط دهه ۱۳۴۰ شمسی برمی‌گرد، در ابتدا با نام سازمان مجاهدین خلق فعالیت می‌کرد؛ در اوایل دهه ۱۳۵۰ شمسی که اغلب اعضا و سران این گروهک توسط ساواک رژیم طاغوت دستگیر شدند و برخی از آنان اعدام و عده‌ای دیگر هم که زندانی شدند، ایدئولوژی مسئولان آن از اسلام به مارکسیسم تبدیل شد.
 
به دنبال این تغییر ایدئولوژی، عده معدودی از سران و برخی از اعضا مانند شهید شریف و... با آن به مخالفت برخاستند که همین امر باعث حذف مخالفین توسط سران مارکسیسم شد.
 
پس از پیروزی انقلاب، آن دسته از اعضا و سران میانی این گروهک نظیر مسعود رجوی، موسی خیابانی و... که در ظاهر همچنان خود را مسلمان معرفی می‌کردند، به دنبال یارگیری از بین آحاد مختلف مردم و حتی مسئولان شدند.
 
در سال‌های نخست پس از پیروزی انقلاب و به دنبال ریاست‌جمهوری بنی‌صدر، این گروهک آرام‌آرام فعالیت‌های ضدانقلابی خود را با چهره منافقانه انجام‌ می‌دادند.
 
به دنبال کارشکنی‌های بنی‌صدر به عنوان رئیس‌جمهور و فرمانده کل قوا در کار رزمندگان اسلام که باعث شکست‌های پی‌در‌پی برای ما می‌شد و تصرف قسمت بسیار زیادی از خاک وطن توسط رژیم بعثی عراق و حمایت کامل گروهک منافقین از وی، نمایندگان مجلس طرح عدم کفایت اولین رئیس جمهور را مطرح و به تصویب رساندند.
 
پس از تصویب عدم کفایت اولین رئیس‌جمهور توسط نمایندگان مجلس انقلابی، گروهک منافقین حذف و ترور مسئولان کشور را در ابتدا و بعد ترور مردم کوچه و خیابان را در مرحله بعد به اجرا گذاشتند.
 
سران گروهک منافقین که جایی در کشور ما نداشتند، به همراه رئیس جمهور عزل شده راهی فرانسه شدند و از آنجا هدایت تیم‌های ترور را بر عهده‌ گرفتند؛
در این ترورها بسیاری از مسئولان کشورمان نظیر آیت‌الله بهشتی، رجایی و باهنر رئیس جمهور و نخست‌وزیر و... و نزدیک ۱۷ هزار نفر از مردم عادی کشورمان توسط گروهک منافقین به شهادت رسیدند.
 
 
سران گروهک منافقین در همان سال‌های نخست دفاع مقدس جهت همکاری با صدام رئیس جمهور بعثی عراق راهی بغداد شدند و پس از توافقات با یکدیگر، پادگانی به اسم اشرف برای آنان در دل این کشور تاسیس شد.
 
منافقین در همه سال‌های دفاع مقدس به عنوان ستون پنجم، مستقیما به ارتش اشغالگر رژیم بعث عراق علیه مردم کشورمان و نظام اسلامی کمک می‌کردند؛ لو دادن عملیات‌ها، معرفی فرماندهان به بعثی‌ها، فروختن اطلاعات از نقاط حساس کشور‌به دشمن، ترور مردم و مسئولان و... کمترین اقدامات خبیثانه اعضای این گروهک بود.
 
 
در سال‌های پایانی دفاع مقدس، رژیم بعث عراق که سال‌ها از منافقین حمایت مستقیم کرده و به آنان انواع سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین اعطا کرده بود و پادگان بزرگ اشراف را به آنان بخشیده بود، این گروهک را جهت حمله به کشورمان تشویق و ترغیب کرد.
 
اعضای این گروهک که به خیال خام خود، کار کشورمان را تمام شده می دانستند در روزهای پایانی دفاع مقدس دست به عملیات چلچراغ در منطقه مهران زده و این شهر را که خالی از سکنه بود، تصرف کردند.
 
رزمندگان اسلام اعم از ارتش، سپاه و نیروهای مردمی با رشادت و دلاوری، خاک کشورمان را از تصرف گروهک منحوس منافقین درآورده و عده بسیار زیادی از آنان را اسیر و برخی از آنان هم در درگیری با مردم کشورمان به هلاکت رسیدند.
 
هر چند منافقین کوردل در عملیات غرورآفرین مرصاد تارومار شدند و عده زیادی از آنان به درک واصل شدند، اما باقی مانده‌های این گروهک در، کمپ‌های آلبانی و فرانسه، مشغول توطئه‌چینی علیه مردم و کشور ما هستند،
گرچه که کارنامه ۴۴ ساله این گروهک نفاق در مقابل مردم و همچنین نظام اسلامی ما پر از شکست است.
 
انتهای‌خبر/ م.ب
کد مطلب: 1995
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما