۰
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۴
در جلسه شورای آموزش و پرورش دلگان بیان شد:

آموزش و پرورش پایه و اساس، پیشرفت هرجامعه است/استفاده از تجربه صاحب نظران تعلیم و تربیت برای  تصمیم گیری ضرورت دارد

در جلسه شورای آموزش و پرورش دلگان بیان شد: استفاده از تجربه صاحب نظران تعلیم و تربیت و تشکیل شوراهای مختلف برای  تصمیم گیری شایسته کاملا ضرورت دارد.
آموزش و پرورش پایه و اساس، پیشرفت هرجامعه است/استفاده از تجربه صاحب نظران تعلیم و تربیت برای  تصمیم گیری ضرورت دارد
به گزارش صدای بلوچ، جلسه شورای آموزش و پرورش دلگان باحضور مسئولان و اعضا در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام عظیم بامری امام جمعه شهرستان دلگان با بیان اینکه تعلیم و تربیت پایه و اساس همه امور است، تصریح کرد: باید مشکلات مدارس و آموزش و پرورش حل شود.
 
وی ادامه داد: برای تعلیم و تربیت دانش آموزان و به ویژه دانش‌آموزان این منطقه لزوما نگرانی و دغدغه ها را رفع کنیم تا نسل سازنده‌ای برای آینده کشور تربیت شود.
 
وی خاطر نشان کرد : این وظیفه ما است که بدون هیچ محدودیتی به آموزش و پرورش کمک کنیم تا آسیبی به دانش آموزان وارد نشود و نسل آینده را بخوبی تربیت و تحویل جامعه دهیم.
 
بهزاد بامری فرماندار دلگان در این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش پایه و اساس، پیشرفت هرجامعه است، گفت: تربیت نسل آینده انقلاب و سکان‌داران نظام اسلامی توسط جامعه فرهیخته فرهنگیان در آموزش و پرورش رقم می‌خورد.
 
وی با تاکید براینکه مدارس، اساس و پایه تزکیه و تعلیم هستند، افزود: همه برای رشد و تعالی جامعه در یک مسیر در حال حرکت هستیم که آموزش و پرورش پرچم دار این رشد و تعالی است.
 
رضا سابکی سرپرست آموزش وپرورش دلگان در این جلسه بیان کرد: آموزش و پرورش یکی از مهمترین و موثرترین نهادهای اجتماعی است که مسئولیت پرورش کودکان، نوجوانان ، جوانان، انتخاب و انتقال عناصر فرهنگی را به نسل نو برعهده دارد.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: در چنین نهاد گسترده‌ای استفاده از تجربه صاحب نظران تعلیم و تربیت و تشکیل شوراهای مختلف برای  تصمیم گیری شایسته کاملا ضرورت دارد.
 
انتهای‌خبر/ م.ب
کد مطلب: 1986
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما