امام جمعه اهل سنت روستای گرون شهرستان دلگان بیان کرد:

خدمات گسترده آیت‌الله سلیمانی در سیستان و بلوچستان/ با عوامل جنایت ترور امام جمعه سابق زاهدان قاطعانه برخورد شود

صدای بلوچ , 9 ارديبهشت 1402 ساعت 20:15

امام جمعه اهل سنت روستای گرون شهرستان دلگان گفت: با عوامل جنایت ترور شهید آیت‌الله سلیمانی امام جمعه سابق زاهدان قاطعانه برخورد شود.


مولوی مجید میری در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به سوءقصد به نماینده مجلس مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان، بیان کرد: آیت‌الله سلیمانی خدماتی بسیار گسترده‌ای برای مردم این استان انجام داده است.

 
امام جمعه اهل سنت روستای گرون شهرستان دلگان افزود: این شهید معظم در دوره‌نزدیک به ۲۰ سال که به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان بوده‌اند، ارتباط بسیار خوبی با علما و به ویژه با علمای اهل‌سنت داشت.
 
وی ادامه داد: ایشان در زمینه وحدت و همبستگی بین اقوام و مذاهب استان سیستان و بلوچستان تلاش‌های بسیاری زیاده داشت و در واقع در این زمینه یک الگو برجسته بود.
 
مولوی میری تصریح کرد: آیت‌الله سلیمانی همچنین با اخلاق حسنه خود با همه اقشار مختلف مردم این استان، از خود یک شخصیت فرهیخته و اخلاق‌مدار به جای گذاشت.
 
امام جمعه اهل سنت روستای گرون شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: دستگاه های امنیتی و همچنین علل ترور این عالم برجسته را پیگیری و با عامل و یا عاملین این جنایت قاطعانه برخورد کنند.
 
انتهای‌خبر/ م.ب


کد مطلب: 1924

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/interview/1924/خدمات-گسترده-آیت-الله-سلیمانی-سیستان-بلوچستان-عوامل-جنایت-ترور-امام-جمعه-سابق-زاهدان-قاطعانه-برخورد-شود

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir