امام جمعه شهرستان دلگان:

مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب شادی دوستان و سرافکندگی دشمنان شدند

صدای بلوچ , 28 بهمن 1401 ساعت 12:33

حجت‌الاسلام والمسلمین عظیم بامری گفت: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب شادی دوستان انقلاب و سرافکندگی دشمنان ما شدند‌.


به گزارش صدای بلوچ، حجت‌الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های این هفته دلگان با اشاره به حضور گسترده مردم کشورمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، گفت: این حضور همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: "تاریخی" بوده است؛ باید قدردان این ملت باشیم.

 
وی عنوان کرد: در حالی که از ماه‌ها قبل دشمنان نظام اسلامی با دسیسه چینی درصدد ضربه زدن به مردم و کشور بودند، مردم ما با حضور خود در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه، نقشه های آنان را خنثی کردند.
 
امام جمعه شهرستان دلگان افزود: مردم با حضور پر صلابت خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تمام نقشه های دشمنان را نقش‌برآب و همچنین باعث سرافکندگی آنان و خوشحالی دوستداران این نظام و انقلاب شدند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین بامری با اشاره به سالروز قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ماه سال ۱۳۵۶، گفت: مردم این شهر قهرمان اولین ضربه را به حکومت مستبد و ظالم شاهنشاهی زدند.
 
وی خاطرنشان کرد: مردم این شهر قهرمان، در دوره های مختلف تاریخی ، همواره علیه ظلم و استبداد شاهان ایستاده اند و حتی در دوره اشغال این شهر توسط بیگانگان، مقابل آنان ایستادند.
 
انتهای‌خبر/م.ب


کد مطلب: 1751

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/1751/مردم-حضور-راهپیمایی-۲۲-بهمن-موجب-شادی-دوستان-سرافکندگی-دشمنان-شدند

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir