۰
جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۳
امام جمعه شهرستان دلگان:

مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب شادی دوستان و سرافکندگی دشمنان شدند

حجت‌الاسلام والمسلمین عظیم بامری گفت: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب شادی دوستان انقلاب و سرافکندگی دشمنان ما شدند‌.
مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب شادی دوستان و سرافکندگی دشمنان شدند
به گزارش صدای بلوچ، حجت‌الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های این هفته دلگان با اشاره به حضور گسترده مردم کشورمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، گفت: این حضور همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: "تاریخی" بوده است؛ باید قدردان این ملت باشیم.
 
وی عنوان کرد: در حالی که از ماه‌ها قبل دشمنان نظام اسلامی با دسیسه چینی درصدد ضربه زدن به مردم و کشور بودند، مردم ما با حضور خود در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه، نقشه های آنان را خنثی کردند.
 
امام جمعه شهرستان دلگان افزود: مردم با حضور پر صلابت خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تمام نقشه های دشمنان را نقش‌برآب و همچنین باعث سرافکندگی آنان و خوشحالی دوستداران این نظام و انقلاب شدند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین بامری با اشاره به سالروز قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ماه سال ۱۳۵۶، گفت: مردم این شهر قهرمان اولین ضربه را به حکومت مستبد و ظالم شاهنشاهی زدند.
 
وی خاطرنشان کرد: مردم این شهر قهرمان، در دوره های مختلف تاریخی ، همواره علیه ظلم و استبداد شاهان ایستاده اند و حتی در دوره اشغال این شهر توسط بیگانگان، مقابل آنان ایستادند.
 
انتهای‌خبر/م.ب
کد مطلب: 1751
مرجع : صدای بلوچ