۰
جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۳۵

علائم جدید و شنیده نشده از کرونا

به تازگی کرونا علائم جدیدی از خود نشان داده است و ضرورت دارد تا افراد با این علائم به پزشک مراجعه کنند.
علائم جدید و شنیده نشده از کرونا
به گزارش صدای بلوچ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، باتوجه به شروع فاز دوم شیوع ویروس کرونا، علائم جدیدی هم به تازگی برای این ویروس شناخته شده است که معمولا افراد با این علایم به پزشک و بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند.

درصورتی که تا قبل از این، بیماران کرونایی چنین علامت‌ها و نشانه‌هایی را نداشتند؛ این بدان معنا نیست که این علائم قبل‌تر وجود نداشته است بلکه با استناد به صحبت‌های پیام طبرسی، رئیس بخش بیماری‌های عفونی بیمارستان مسیح دانشوری، این علائم تقریبا قبلا هم وجود داشته است اما برخی از این‌ها شناسایی نشده بود، پس لازم است با این علائم و نشانه‌های جدید آشنا شده و درصورت دیدن و مشاهده هریک از این موارد در میان خود یا بستگان حتما به پزشک و بیمارستان‌ها مراجعه کنید.

علائم سرماخوردگی همراه با کوفتگی و بدن درد

علائم و نشانه‌های اولیه بیماری کرونا از ابتدا شبیه به بیماری سرماخوردگی شدید بود که کوفتگی، بدن درد و همچنین آبریزش بینی به همراه داشت؛ این نشانه همچنان هم وجود داشته و بر قوت خودش باقی است.

گاهی اوقات این علائم به صورت صددرصد نشانه بیماری کرونا نیست، اما درصورت بروز این علائم در کنار درگیر علائم موجود بهتر است به پزشک مراجعه کنید.

کد مطلب: 1462
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما