۰
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۰۸
با همکاری گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی سپاه دلگان انجام می شود؛

حضور دو تیم پزشکی جهادی در شهرستان دلگان

دو تیم پزشکی با همکاری گروه‌های جهادی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان در این شهرستان خدمات پزشکی و درمانی ارائه می‌کنند‌.
حضور دو تیم پزشکی جهادی در شهرستان دلگان
محمدرضا مُدروانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بلوچ بیان کرد: یک تیم ۷۰ نفره جهت ارائه خدمات پزشکی و درمانی به شهرستان دلگان اعزام شده‌اند.
 
مسئول گروه جهادی رضوان افزود: دندانپزشکان، متخصصان زنان، داخلی، سونوگرافی، ختنه، روان پزشک، چشم‌پزشک، ارتوپد و اطفال از جمله پزشکانی هستند که در این شهرستان، خدمات پزشکی ارائه می دهند.
 
وی ادامه داد: این تیم پزشکی از ۳۱ فروردین ماه تا پنجم اردیبهشت ماه، طی پنج روز به صورت مداوم به اهالی شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان خدمات پزشکی و درمانی ارائه می‌دهند.
 
مُدروانی افزود:این اقدام با همکاری گروه‌های جهادی رضوان، راه روشن، نیک انديشان زمین و امام جعفر صادق(ع) و همچنین ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان و کانون مجیر این شهرستان انجام می‌شود.
 
مسئول گروه جهادی رضوان گفت: هر کدام از بیماران که نیاز به خدمات بلندمدت داشته باشند جهت ادامه ارائه خدمات درمانی به بیمارستان‌های کرمان و تهران معرفی خواهند شد تا به صورت رایگان درمان شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: گفتنی است طبق توافق با بیمارستان، تمام خدماتی که در این چند روز انجام بشود و همچنین داروی تجویز شده برای بیماران رایگان است.
 
همچنین مریم‌ معروف‌خانی مدیر گروه جهادی امام رضا (ع) به خبرنگار ما ما گفت: یک تیم ۲۶ نفره از پزشکان و کادر درمانی جهت ارائه خدمات پزشکی به دهستان هودیان و روستای گنبد شهرستان دلگان اعزام می‌شوند.
 
وی با بیان ایکنه متخصصان و پزشکان دندان پزشکی، پوست و عمومی به مدت پنج روز به مردم این منطقه از کشورمان خدمات درمانی ارائه خواهند داد، خاطرنشان کرد: فیزیوتراپ و تزریقات به همراه استقرار داروخانه سیار، هم از دیگر خدماتی است که در این مدت ارائه می‌شود.
 
 
انتهای‌خبر/ م.ب
کد مطلب: 1893
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما