۰
شنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۲
کارشناس مسائل مذهبی:

تخریب قبور بقیع از جنایات ضداخلاقی و ضددینی وهابیت است

کارشناس مسائل مذهبی گفت: تخریب قبور بقیع از جنایات ضداخلاقی و ضددینی گروه وهابیت است.
تخریب قبور بقیع از جنایات ضداخلاقی و ضددینی وهابیت است
حجت‌الاسلام والمسلمین هادی بامری در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به سالروز تخریب قبور بقیع، بیان کرد: وهابیت از زمان حضور در سرزمین عربستان سعودی، مرتکب جنایات بیشماری شده است.
 
این کارشناس مسائل مذهبی افزود: تخریب قبور بقیع، کشتار مردم بیگناه و وضع کردن قوانین عجیب‌و‌غریب برخی از اقدامات ضداسلامی و انسانی این گروه ضددین است.
 
وی ادامه داد: تخریب قبور بقیع یکی از جنایات ضداخلاقی، ضدانسانی و ضددینی این فرقه به ظاهر مسلمان است که با ماسک دین مرتکب آن شده‌اند.
 
حجت‌الاسلام بامری عنوان کرد: در تخریب قبور بقیع پای کشورهای غربی و انگلیس جنایتکار هم در کار است و در واقع این اقدام ضددینی با حمایت آنها انجام شد.
 
وی با تاکید بر اینکه مسلمانان هرگز اقدامات وهابیت را از یاد نخواهند برد، گفت: اگر پافشاری و مخالفت مسلمانان نبود، چه بسا تاکنون مرقد پیامبر گرامی اسلام را هم این جماعت تخریب می‌کردند.
 
این کارشناس مسائل مذهبی بیان کرد: هیچ‌کدام از اقدامات وهابیت که دست‌پرورده دشمنان اسلام هستند، مورد تایید مسلمانان نیست.
 
حجت‌الاسلام بامری خاطرنشان کرد: وهابیت و جریان‌های تکفیری مثل یک غده چرکین و سرطانی بر بدن اسلام هستند و تنها راه چاره آن مقابله و نابودی آنها توسط مسلمانان و پیروان راستین مکتب اسلام ناب محمدی است.
 
انتهای‌خبر/ م.ب
کد مطلب: 1923
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما