۰
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۶
کارشناس مسائل مذهبی:

شهید الداغی با فداکاری و غیرت از بانوان مسلمان ایرانی دفاع کرد/ درس ایثار جوان سبزواری

کارشناس مسائل مذهبی گفت:شهید الداغی با فداکاری و غیرت خود از بانوان مسلمان ایرانی دفاع کرد.
شهید الداغی با فداکاری و غیرت از بانوان مسلمان ایرانی دفاع کرد/ درس ایثار جوان سبزواری
حجت‌الاسلام والمسلمین هادی بامری درگفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد: حجاب اسلامی یک واجب شرعی و یک امر قانونی است و همچنین عرف جامعه ایرانی ما ایجاب می‌کند که بانوان باید آن را رعایت کنند.
 
این کارشناس مسائل مذهبی افزود: با توجه به اینکه حجاب یک امر قانونی است، لذا عمل نکردن به آن موجب بی حرمتی به قانون کشور و مردم است.
 
وی با اشاره به جنایت سبزوار که موجب شهادت الداغی شد، افزود: بی احترامی به پلیس که مجری قانون است و همچنین شکستن قبح برخی از مسائل، موجب بروز جنایت سبزوار شد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین بامری گفت: خانواده به عنوان کوچکترین نظام جامعه نقش اصلی را در تربیت صحیح فرزندان دارد و چه بسا اگر آن افراد مجرم و قاتل در محیطی صحیح تربیت یافته بودند، مرتکب چنین عملی نمی‌شدند.
 
این کارشناس مسائل مذهبی عنوان کرد: شهید الداغی با فداکاری و غیرت خود هم از بانوان مسلمان ایرانی حمایت کرد و هم اینکه موجب نجات جان چند نفر شد.
 
وی ادامه داد: ضرورت دارد دادگاه تمام جانیان چاقو به دست سبزوار در کوتاهترین زمان برگزار و این مخلان امنیت و قاتلان به سزای عمل خود برسند.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری خاطرنشان کرد: اقدام این شهید در دفاع از بانوان هموطنمان یک درس ایثار، غیرت و فداکاری جوان ایرانی است.
 
 
انتهای‌خبر/ م.ب
کد مطلب: 1936
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما