۰
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۷
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان بیان کرد:

بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی سردمدار خدمت رسانی به محرومان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان گفت: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی سردمدار خدمت رسانی به محرومان و مردم کشورمان هستند.
بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی سردمدار خدمت رسانی به محرومان
حسین حق‌جو در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج سازندگی، بیان کرد: در این هفته برنامه‌های زیادی در سراسر کشور و شهرستان دلگان انجام خواهد شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان افزود: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، افتتاح‌طرح‌های اقتصاد مقاومتی، اهدا ده سری جهیزیه، واکسیناسیون دام، اهدا سبد غذایی و سرکشی از پروژه‌های محرومیت زدایی از جمله برنامه‌های این هفته در شهرستان دلگان است.
 
 
وی ادامه داد: تشکیل بسیج سازندگی از تدابیر بسیار مهم مقام معظم رهبری برای رفع محرومیت زدایی در کشورمان است.
 
این مسئول تصریح کرد: عمل به فرامین مقام معظم رهبری در خدمت‌رسانی به محرومان و رزمایش‌کمک‌های مؤمنانه در راستای فرامین ایشان، از وظایف ما است.
 
 
حق‌جو عنوان کرد: برای ساختن کشورمان نیاز به روحیه و مدیریت جهادی داریم و قطعا با این روحیه می‌توانیم به مقابله با دشمنان برویم.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان اظهار کرد: بسيج سازندگی و گروه‌های جهادی همچنین در بلایای طبیعی و سیل که استان سیستان و بلوچستان و این شهرستان با آن درگیر بوده، در خدمت مردم بوده است.
 
وی خاطرنشان کرد:در حقیقت به جرئت می‌توان گفت که بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی پیش‌قراول و سردمدار امدادرسانی و کمک به محرومان و مردم کشورمان بوده‌اند.
 
انتهای‌خبر/ م.ب
کد مطلب: 1938
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما