۰
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۴
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد؛

نواخته شدن گلبانگ انقلاب در مدارس شهرستان دلگان

به مناسبت دهه فجر انقلاب،زنگ انقلاب اسلامی در مدارس شهرستان دلگان نواخته شد.
نواخته شدن گلبانگ انقلاب در مدارس شهرستان دلگان
به گزارش صدای بلوچ، صبح امروز مراسم نمادین نواخته شدن گلبانگ انقلاب با حضور دانش آموزان و مسئولان در مدرسه دخترانه خدیجه کبری شهرستان دلگان برگزار شد.
حسین بامری مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان در این مراسم با گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین های رویدادهای تاریخی است که در دوران معاصر رخ داده است.
این مسئول با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، ادامه داد: نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس همزمان با ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، افتخار بزرگی برای دانش آموزان و فرهنگیان است.

وی عنوان کرد: مردم ایران اسلامی با وجود رهبری آگاه و هوشیار و با اتحاد در برابر ظلم و ستم حکومت طاغوت و جهانیان ایستادگی کردند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.
بامری خاطرنشان کرد: باورود تاریخی وسرنوشت ساز رهبر کبیر انقلاب جامعه از حالت خفقان خارج و آزادی برجامعه حاکم شد که امروزه نمایندگان مجلس، رئیس جمهور و شورا با رای مردم انتخاب می‌شود و عزت و آبرو برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آمد.

گفتنی است قرائت قرآن، اجرای سرود جمهوری اسلامی، اجرای سرود انقلاب، پخش گل و شیرینی در میان دانش آموزان و خواندن دل نوشته از دیگر برنامه هایی بود که امروز اجرا شد.




انتهای پیام/
 
کد مطلب: 104
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما