۰
جمعه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۲
سردار شفایی در دیدار با دانش‌آموزان نخبه بسیجی:

آینده کشور در دستان دانش‌آموزان امروز است

فرمانده سپاه سلمان گفت: افق دید خود را نسبت به آینده روشن کنید؛ برای خود هدف خوبی را قرار دهید و با شعار ما می‌توانیم در راه هدف حرکت کنید.
آینده کشور در دستان دانش‌آموزان امروز است
به گزارش صدای بلوچ به نقل از عصرهامون، احمد شفایی در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان نخبه بسیجی استان ضمن ابراز خرسندی بابت حضور در این جمع اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای عزیز کشور به‌خصوص شهدای دانش‌آموز را گرامی می‌داریم و امیدواریم شهدای عزیز استان به‌خصوص آیت‌الله عباسعلی سلیمانی که حق بزرگی بر گردن مردم استاندارد با معصومین و بزرگان محشور شوند.
 
وی افزود: مدیران امروز کشور که در جاهای مختلف درحال‌خدمت هستند روزی دانش‌آموز بوده و این دوران ارزشمند را طی نموده‌اند؛ باور همه ما این است که آینده کشور در دستان دانش‌آموزان امروز است.
 
فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: اگر بنا است که آینده کشور بهتر از امروز باشد شما باید خود را قوی‌تر از مسئولین امروز کشور قرار دهید تا باقدرت بیشتری پای در عرصه‌های مختلف بگذارید به‌خصوص کرسی‌های مدیریتی بگذارید.
 
شفایی تأکید کرد: مفهوم قوی‌شدن، شئونات مختلف دارد؛ اما درخواست ما این است که شما هدف روشنی را برای خود تصور کرده و افق دید خود را نسبت به آینده روشن کنید؛ برای خود هدف خوبی را قرار دهید و با شعار ما می‌توانیم در راه هدف حرکت کنید.
 
وی افزود: اگر تاریخ مبارزاتی انقلاب اسلامی را بررسی کنید در تمام دوران مبارزه تا امروز جوانان جلودار حرکات بودند؛ امروز اگر سپاه تبدیل به این نهال پرقدرت شده نتیجه تلاش‌های جوان‌هایی است که از ابتدا تا امروز این مسیر را طی نموده‌اند.
 
فرمانده سپاه سلمان گفت: اگر هدف درست انتخاب شود راه‌حل رسیدن به نتیجه توکل است؛ اگر توکل خود را قوی کنید قطعاً به نتیجه خواهید رسید.
 
شفایی تأکید کرد: آینده روشنی را برای خود متصور باشید؛ دشمن امروز به دنبال ازبین‌بردن امید در جامعه است. این را بدانید که دشمن در فتنه سال گذشته مهم‌ترین راهبردی که دنبال می‌کرد ازبین‌بردن امید در جامعه بود.
 
وی افزود: آینده کشور بسیار آینده خوبی است و علی‌رغم دشمنی‌ها و اقدامات گسترده دشمنان از جمله حمله نظامی، تحریم، ترور و... امروز ما باقدرت به مسیر خود حرکت ادامه می‌دهیم و رو به قله‌های پیشرفت حرکت می‌کنیم.
 
فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: دشمن ما اعتراف کرده است که هزینه بسیار زیادی را انجام داده تا به جوان ما القای کند نمی‌توانند و او را نسبت به آینده ناامید کند که البته این خواسته آنان با شکست روبه‌رو شده و در آینده نیز به شکست می‌انجامد.
 
انتهای خبر/ 
کد مطلب: 1921
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما