۰
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۳
روز روابط عمومی تجلیل از انعکاس‌دهندگان اخبار نظام؛

روابط عمومی‌ها سربازان فرهنگی علیه جنگ تبلیغاتی دشمن هستند/ اعلام پیدا شدن پیکر شهید لالبخش شهلیبر خاطره‌انگیزترین خبر عمرم بود

مجید شهلیبر روابط عمومی شهرداری گلمورتی مرکز شهرستان دلگان گفت: روابط عمومی‌ها سربازان فرهنگی علیه جنگ تبلیغاتی دشمن هستند.
روابط عمومی‌ها سربازان فرهنگی علیه جنگ تبلیغاتی دشمن هستند/ اعلام پیدا شدن پیکر شهید لالبخش شهلیبر خاطره‌انگیزترین خبر عمرم بود
به گزارش صدای بلوچ، در تقویم کشورمان ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است؛
روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها، مجموعه‌ها و ادارات نقش بسیار مهم و اثرگذاری دارد به نحوی که مقام معظم رهبری در این خصوص فرموده‌اند‌: 
نکته‌ دیگری که می خواهم سفارش بکنم، مسأله‌ اطلاع‌ رسانی است که آن روز هم در اجتماع کارگزاران دولتی گفتم. واقعاً اطلاع‌ رسانی را قوی کنید، رسانه‌ های مناسب را تغذیه کنید، رسانه‌ ملی هم باید در مورد دولت کار فعالانه بکند.
 
به مناسبت این روز خبرنگار ما، گفتگویی را با مجید شهلی‌بر روابط عمومی شهرداری گلمورتی انجام داده که در ادامه آمده است: از ۳ سال به عنوان روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان فعالیت می‌کنم که البته از یک دهه قبل تاکنون کار خبری هم انجام می‌دهم.
 
شهلیبر ادامه داد: در گذشته به صورت امدادگر و پاره‌وقت چند مدتی با مجموعه هلال احمر شهرستان دلگان در قالب روابط عمومی به صورت جهادی فعالیت داشته ام.
 
مسئول روابط شهرداری گلمورتی تصریح کرد: همچنین بیش از ۸ سال هم روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان دلگان را بر عهده داشته‌ام.
 
وی گفت: آنچه که امروزه بیش از پیش نیاز منطقه و جامعه است، اطلاع رسانی درست و مناسب است، لذا باتوجه به اینکه جامعه کنونی نیاز به اطلاع رسانی درست دارد لذا نیازه قدم های مناسبی در این راستا برداشته شود.
 
شهلیبر بیان کرد: آنچه که امروزه مسئولین روابط عمومی ها بایدبیش از گذشته‌ مدنظرشان باشد اطلاع رسانی درست ازخدمات نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
 
وی عنوان کرد: همانطوریکه اغلب مردم ولایی و انقلابی در جریان آن هستند نقش رسانه های دشمن جهت برعکس جلوه دادن خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران است و در این خصوص دشمنان نهایت تلاش خود را می کنند.
 
شهلیبر افزود: لذا مسئولین روابط عمومی ها با درک و اگاهی از وضعیت کنونی ضمن ایستادگی در برابر این توطئه ها و دسیسه های دشمنان ضمن اطلاع رسانی درست پیوست های فرهنگی را تجویز جامعه کنند.
 
 
مسئول روابط شهرداری گلمورتی ادامه داد: حال هر چه که به عمر طلایی انقلاب افزوده می شود دشمنان با حربه های مختلف از جمله جنگ رسانه ای و تولیدات محتوایی به دنبال کم رنگ کردن خدمات نظام اسلامی هستند و اینجاست که نقش روابط عمومی ها در این جنگ رودرو از اهمیت زیادی برخوردار است.
 
وی افزود: از آنجایی که رهبر فرزانه انقلاب بارها و بارها در سخنرانی های خود به موضوع جنگ فرهنگی و جنگ ترکیبی دشمن نسبت به انقلاب و اسلام اشاره کرده بود لذا برخودواجب دانستم در این زمینه از تمامی ظرفیت و توانم بعنوان سربازجنگ فرهنگی استفاده و در حد توانم در این زمینه نقش افرینی کنم.
 
شهلیبر افزود: خاطرات تلخ و شیرین زیادی دارم که یکی از آنها به نحوی هم تلخ و هم شیرین بود، اعلام خبر پیدا شدن پیکر شهید لعل بخش شهلی بر در بزمان به مادر این شهید بزرگوار بود بطوریکه با اعلام و اطلاع رسانی این خبر هم خوشحال بودم از این لحاظ که همچنین جوانان غیور و مادران فداکاری داریم و ناراحت از اینکه مادری ۳۷ سال چشم انتظار فرزند خود بود و فکر میکرد فرزند عزیزش زنده به خانه برمیگردد.
 
وی تصریح کرد: در ادامه نباید از نقش مدیران و ادارات جهت تبیین انقلاب و خدمت رسانی درست به مردم گذشت زیرا مدیران ادارات با برنامه ریزی های درست و مناسبت زمینه خدمت رسانی به مردم را ایجاد و پا به پای روابط عمومی ها حرکت کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: در پایان توصیه ام به تمامی همکارانم این است که همانطوری که حضرت اقا بارها و بارها به موضوع جنگ ترکیبی اشاره نموده بود لذا از همه همکارانم می خواهم با قدرت تمام در میدان اطلاع رسانی و نبرد با دشمنان در میدان بمانند و تا شکست کامل دشمن همچون شهید سلیمانی و دیگر شهدا و رزمندگان نقش افرینی کنند.
 
انتهای‌خبر/ م.ب
کد مطلب: 1951
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما